Achterwiel aangedreven Citroëns (vóór 1937)
Achterwiel aangedreven Citroëns (vóór 1937)
Achterwiel aangedreven Citroëns (vóór 1937)
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Achterwiel aangedreven Citroëns (vóór 1937)


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rosalie met kenteken 83-dg-72

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 06-02-10
Leeftijd : 68
Woonplaats : Leeuwarden

Rosalie met kenteken 83-dg-72 Empty
BerichtOnderwerp: Rosalie met kenteken 83-dg-72   Rosalie met kenteken 83-dg-72 Emptydo 11 maa 2010 - 15:58

Hallo

Ik ben Michel van Dijk.
En op zoek naar de oude Citroën Rosalie van mijn opa met kenteken 83-DG-72 , een 10AL.
Hij is lang geleden (+/-10 jaar) verkocht aan iemand die er een trouwauto van wilde maken, volgens mij in Woudenberg.

Hij stond altijd bij mijn opa in de schuur en IK mocht er niet in de buurt komen laat staan een rondje in meerijden,
Het is lang geleden maar het zit me nog steeds niet lekker en wil die auto graag eens zien en zo gek als het is, ruiken zoals mIJN opa zIJn schuurtje!!
Het is natuurlijk ook leuk voor de eigenaar om de verhalen te horen hoe mijn opa hem naar nederland gehaald heeft enz..

iK heb gehoord van jullie site en hoe in de autoclub iedereen elkaar best wel kent. Dus hoop via jullie in contact te komen met de eigenaar.

(telefoonnummer bekend bij Admin)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.quaidejavel.nl
Citropn




Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hoogkarspel

Rosalie met kenteken 83-dg-72 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rosalie met kenteken 83-dg-72   Rosalie met kenteken 83-dg-72 Emptyvr 12 maa 2010 - 0:56

Hallo Michel,

Op de site van de RDW staat dat de auto op 19 januari 2010 nog overgeschreven is geweest en heeft dus waarschijnlijk recent een nieuwe eigenaar gekregen.
Ik heb wel eens gehoord van iemand die het bij de RDW gelukt is om een adres "los te peuteren", wie weet zijn ze gevoelig voor je verhaal.....
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rosalie met kenteken 83-dg-72
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» achterlicht glaasje Rosalie 1933

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Achterwiel aangedreven Citroëns (vóór 1937) :: Techniek :: diversen-
Ga naar: